بهترین عطرها برای روز مادر
آموزش ترفند های آزمون آیلتس با متود های آموزشی
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1400
نویسنده : یاسر موسوی

آیا می دانید بازار عطر ادکلن ایالات متحده یک صنعت چند میلیارد دلاری است و نزدیک به 60 درصد کل عطرها را زنان خریداری می کنند؟ طی دو سال گذشته فروش عطرهای طعم دار افزایش یافته است. این به احتمال زیاد به این دلیل است که خرید عطر و طعم عالی ، نهایت لوکس است. افراطی که روحیه و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. خرید در فروشگاه های سطح بالا نه تنها گران نیست ، بلکه به دلیل این اوقات نامشخص ممکن است همیشه باعث راحتی مادر شود. به مادر خود نشان دهید که واقعاً با عطر و بوی زیبایی که او عزیز خواهد داشت مراقبت می کنید (و او هرگز نخواهد دانست که با خرید در mehrparfum.com هزینه کمتری پرداخت کرده اید).

اگر مادر شما هرگز بدون پاشنه و رژلب از خانه خارج نمی شود ، Amouage Love Tuberose یک هدیه عطر عالی است. با ترکیب "توجه من" از گلهای سفید پررنگ ، tuberose ستاره اصلی عطر است که توسط گل یاسمن و گاردنیا پشتیبانی می شود ، ملکه های گل شکوفه شب. خامه Chantilly و وانیل به یک چوب خشک مجلل لطافت شیرینی می بخشد. و بطری همانطور که هست زرق و برق دار است.

برای مادری که از نظر قلبی جوان است ، به او Montale Candy Rose ، یک گل میوه ای با گل سرخ و گل رز هدیه دهید. لیچی ، توت سیاه و تمشک با نت های پررنگ و شیرین ترنج شناور ، زنبق دل انگیز دره و دوش گلبرگ یاس مخلوط می شوند. بطری صورتی روشن فلزی ، درست مثل مادر شما می درخشد.

او عاشق خورشید ، شن و ماسه است و آرزوی فرار از جزیره را دارد؟ ما عطری را پیشنهاد می کنیم که ساحل را بطری می کند. L'Artisan Parfumeur Batacuda از خانه ای که برای اولین بار عطر و طعم های زیبایی ارائه می دهد ، عطر و بویی زنده با آهک دلچسب ، نارگیل جالب و نوعی نعناع است. باتاکودا مانند تحویل دادن کوکتل معطر به مادر است.

ارکیده سیاه تام فورد برای مادری است که می داند چگونه یک ورودی بزرگ را ایجاد کند ... تند ، مخملی و به شدت جسورانه. نژادی نادر با ترکیبی فراموش نشدنی از توت سیاه ، ترافل های عجیب و غریب ، شکلات و گل ارکیده دودی که دارای دنباله ای بخور است و مدتها پس از بیرون آمدن از اتاق دنبال می کند.

چون مامان حاکم !! به او Tocca Cleopatra ، یک گل گل سلطنتی برای زن مدرن بدهید که با مشهورترین ملکه تاریخ - ملکه مصر ، کلئوپاترا ، سر تکان می دهد. سل عجیب و غریب مانند گل سلطنتی او سلطنت می کند ، در حالی که نت هایی از گریپ فروت ، وانیل و توت سیاه روی لبه ای از پایه های عجیب مشک ، عنبر و رزین شناور می شوند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
در این وبلاگ در رابطه با شبکه های اجتماعی مطالبی می آموزیم.